miercuri, 13 mai 2009

Star Trek: recenzie obiectiva

Extind categoria recenziilor obiective cu un film vazut ieri: ultimul Star Trek. Nu m-am dus la el cu pretentii si cu asteptari prea mari. Apreciez si eu, ca orice fan al SF-ului, techno-babble-ul asociat acestui gen si sunt gata sa iert orice eroare sau exagerare de scenariu si de caracterizare a conflictelor intra- si inter-personale aferente oamenilor (sau, mai politically correct - sentientilor)

Cu toata bunavointa mea, Star Trek a fost o dezamagire totala:



6 comentarii:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    Mie mi-a placut foarte mult, o descriere corecta a raselor, precum si o rescriere a universului :-).

    Cos a facut super joculetz cu ei, check it out: http://www.eamobile.com/Web/iphone-games/star-trek. Sunt foarte mandra de el ^_^.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai timp, sa recomanzi niste filme SF corecte dpdv stiintific (fara tehno-babble sau para-fortze)?

    *bilet a la Tariceanu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand, am zis deja ca imi place techno-babble-ul. Orice film SF are o doza de asa ceva si e normal. Daca tii neaparat sa fac o recomandare, un film SF bun din pdv al stiintei din spate este Deep Impact.

    RăspundețiȘtergere
  4. n-am fost eu foarte atent la film - corecteaza-ma daca gresesc:)
    1. enterprise il urmarea pe nero => e posibil sa fi trecut pe langa aceeasi planeta.
    2. cand spock a fost abandonat acolo vulcan era deja distrusa, nu? deci probabil ca a vazut ce s-a intamplat si apoi nero l-a trimis la plimbare
    3.fusese trimis acolo pe motive de indisciplina sa studieze adaptarea la frig a monstrilor:) + ca n-ai vazut pana acum ca toata activitatea unei planete se concentreaza in locul in care vine picard, kirk, sau jack o'neill
    4+6 - sa inteleg ca ai terminat tot cursul ala de fizica pe care il recomandai de curand?

    mie mi s-a parut un film star trek normal. a fost entertaining si le-a dat fanilor subiecte de discutie si mai mult de atat a scos o gramada de bani. ce vrei mai mult? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Nu, nu il urmarea pe Nero, tocmai. Kirk si Spock s-au certat tocmai pt ca Kirk voia sa-l urmareasca pe Nero si Spock, capitanul la momentul respectiv, nu voia.

    2. Hmm, da, e posibil sa ai dreptate... eu ramasesem cu impresia ca l-a trimis inainte de distrugerea planetei.

    3. Da, dar fix acolo? come oooon.

    4+6. Am terminat mai multe cursuri de fizica, unele cu mai multa matematica (si, deci, mai riguroase) decat cursul ala. :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. de acord! filmula fost o mega-porcarie.am iesit foarte dezamagita din sala. si-au batut joc de roddenberry...

    RăspundețiȘtergere