duminică, 26 aprilie 2009

Mass-ul nostru cel de toate zilele (3)


Scuze ca te deranjez dar e urgent . Am un prieten care vine de departe si are nevoie sa stea undeva,asa ca i-am dat adresa ta. Te rog primeste-l si iubeste-l. Numele lui este IISUS din NAZARET. Spune incet IISUS din NAZARET te iubesc si am nevoie de TINE,curata-mi inima cu sangele tau,binecuvinteaza-mi casa mea. Trimite acest mesaj la 5 persoane si o sa vezi o minune. Te rog NU-L IGNORA!!!AMIN! (Mesaj trimis mai departe de Parintele Spiridon de la Manastirea Cala)
PASTE FERICI


Bun, deci sa recapitulam. Iisus vine de departe (si de demult ar zice unii). Mesajul sau este, in consecinta, urgent. Flotare logica: ai crede ca Dumnezeu, daca e asa urgenta chestia asta, nu ar astepta 2000 de ani, nu? In fine...

E ceva estetic in acest mesaj, totusi. Este vorba despre indemnul "spune incet". Cititorul este incurajat catre o abordare evlavioasa, cuvioasa si plina de smerenie.

Din pacate, smerenia este imediat inlaturata prin folosirea NECUVIINCIOASA A CAPS LOCK-ULUI. Ori soptim, ori tipam, Parinte Spiridon, zi-ne clar sa stim si noi! La reveder!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu