luni, 26 ianuarie 2009

Mass-ul nostru cel de toate zilele

Pe cei mai multi dintre noi ne deranjeaza mass-urile,  asta e clar. Unele,  insa,  sunt chiar amuzante prin stupiditate (sau poate creative,  cine stie...  poate chiar exista o conspiratie a mass-urilor,  un concurs intre oameni care vor sa faca misto de altii).

Si acum, mass-ul de azi:


Galeriile de arta Saatchi fac un clasament cu cei mai renumiti artisti sin sec XX. BRANCUSI era pe locul 2 (doi) la 300 (trei sute) de voturi distanta de Picaso dar a fost depunctat cu 2000 puncte initial pe motiv ca era votat masiv din Romania. Trimite link-ul la toti prietenii tai. Voteaza si TU. Sa le aratam ca ne pasa de artistii nostri, sa le aratam ca suntem ROMANI. ia doar 30 secunde (acum e pe locul 16 => inca poate fi salvat) -------------- Trimite link-ul la oricine! http://www.saatchi-gallery.co.uk/artvote (locul 17)



Flotare logica:  trecand peste tonul pseudonationalist de balta si peste apelul la sentimente care suna fals,  trecand peste implicatia stupida ca daca Brancusi nu e langa Picasso el trebuie "salvat" de niste posesori de yahoo messenger,  daca Brancusi a fost depunctat pe motiv ca era votat masiv din Romania cam ce influenta credeti ca vor avea voturi ulterioare DIN ROMANIA?

Va implor pe cei care va stiti cu mass-urile:  inainte de a da click-urile malefice mai folositi-va si interiorul cutiei craniene!

Ah,  era sa uit!  Daca dai link la acest blog catre toata lista de yahoo,  iti vei cunoaste dragostea vesnica. Daca nu,  poti sa fii sigur ca ti se va intampla o nenorocire.  E garantat!!!! (scuze,  dar chiar nu pot sa risc)

6 comentarii:

  1. Ca un om caruia ii place sa imparta informatie, te rog sa-mi permiti sa adaug o alta opinie :-):

    1. Donarea de sange
    Am un prieten care avea nevoie de sange. In urma unui mass din partea mea, s-au gasit 2 donatori! Prin urmare, jos palaria mass cu donare de sange! In plus eu sun mereu daca este vb de AB4 negativ!

    2. Mailuri cu linkuri dragute
    Daca sunt pe lista de mess, probabil ca nu o sa-ti dau niciodata mailuri ca cel cu Saatchi!
    Linkul vedeta azi a fost: http://www.dailymotion.com/video/x2mmjv_animals-drunk-eating-from-amarula-t_animalshoch4.de/

    PS: Sunt f trista pentru yahoo-ul de mac nu suporta mass message :P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata in sfarsit si primul motiv sa-ti iei Mac nu PC! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, stiu, one less spammer in your yahoo list :-). Da, zii sincer, nu-ti lipsesc cateodata bancurile mele? :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, oricum nu prea le citeam, inchideam fereastra repede! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nici macar la alea cu donare de sange nu ma uit, tre' sa am mustrari de constiinta?
    Acu', sincer, chiar se gasesc astfel donatori?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am primit massul respectiv. Nu am votat pentru ca nu-l consider pe Brancusi mare artist, si in special nu o sa il votez numai pentru ca e roman. Mai mult, habar n-am care dintre artistii de acolo imi place mai mult, si n-am avut kef sa ma informez.

    Dar tot nu am prins bine mesajul acestui post. Despre ce e vorba? Care era "faza"?

    RăspundețiȘtergere